Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем пепелника 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем пепелника 156

    Здравеите,от няколко дни на пепелника нещо му стана и сега неиска да се затваря стои отворен....някакви идеи как да го оправя ?

  • #2
    ми пробвай да го разглобиш първо,ако не се лъжа 2 болта го държат само,като го отвориш се виждат
    иначе както казва един колега "чеки да фърля боба и ще ти кажа кво му има"
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Има едни зъбни колела като го свалиш ще ги видиш трябва да са по точно определен начин нагласени един зъб ако се разминава и нестава доста ще си поигреаш докато го нагласиш Ако е от това де предположение само
      Alfa Romeo 156 2.0 T.S

      Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе

      Comment


      • #4
        мерси все пак..ще видя какво ще направя по въпроса..

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от EH4464 Покажи съобщение
          Има едни зъбни колела като го свалиш ще ги видиш трябва да са по точно определен начин нагласени един зъб ако се разминава и нестава доста ще си поигреаш докато го нагласиш Ако е от това де предположение само
          с това се изчерпва темата.

          наистина е от тези колела. малко е деликатно наместването. ако не го нацелиш пепелника може да стърчи.
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #6
            Наистина е важно положението на зацепване на зъбните колелца иначе капачето стои затворено в някакво произволно положение. Доста ще си поиграеш колега но става с налучкване. Аз го постигнах като отка4ам целия пепелник после откачам(издръпвам) капачето от лявата му осчица, размествам го и пак го закачам и така 3-4 пъти докато се полу4и да се затваря в наи горно положение, но трябва да остане малък просвет защото пък иначе не може да се отваря като го натиснеш навътре.
            Успех.
            стига да не са ти се счупили зъб.колелца , а само да са прескочили.
            alfa romeo156 2.0TS 11'97

            Comment


            • #7
              Продавай колата... шегувам се По моргите неможеш ли да намериш 1 пепелник?

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от venom4o Покажи съобщение
                Продавай колата... шегувам се По моргите неможеш ли да намериш 1 пепелник?
                ти купуваш ли си нов фар като ти изгори крушката? човека пита как да го оправи, а не от къде да си купи нов.
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • #9
                  по-добре да си купи друг пепелник отколкото да откача от нерви докато оправя този. бая търпение трябва. иначе това е начина, както са го описали колегите по-горе, но от 3,4 пъти не става.
                  156 2,4 jtd

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от стоян Покажи съобщение
                    по-добре да си купи друг пепелник отколкото да откача от нерви докато оправя този. бая търпение трябва. иначе това е начина, както са го описали колегите по-горе, но от 3,4 пъти не става.
                    ами става макс за 3-4 пъти и то доста бързо. ако някой има проблем да мине да му покажа. не всичко е толкова сложно за колкото се пише.
                    Изисква се елементарна сръчност.
                    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                    sprint tropheo
                    155/1.8
                    156/2.0 Selespeed

                    Comment


                    • #11
                      alfa romeo156 2.0TS 11'97

                      Comment


                      • #12
                        да съживя темата понеже и моят пепелник не се затваря, та понеже като го свалих нищо не разбрах от тези колелца назъбените за които говорите как трябва да се наредят точно.
                        имам въпрос обаче, двата края на пружините които се виждат отзад къде трябва да са точно - където са си сега в жълто или в този интересен канал в червеното? можи ли от тях да е проблема или са винаги назъбените колелца?
                        Attached Files
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
                        Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
                        Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Пружината си има място и не можеш да я сложиш където ти е кеф,дефакто не можеш да сгрешиш мястото и,а и все пак се вижда с просто око къде е лягала до сега.
                          Но вече със зъбните колела си е игра......слагаш-не се затваря-сваляш,завърташ наляво или надясно,слагаш пак-затваря се,но има прекалено разстояние до конзолата.....и така,докато не уцелиш правилния "зъб".
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                            Пружината си има място и не можеш да я сложиш където ти е кеф,дефакто не можеш да сгрешиш мястото и,а и все пак се вижда с просто око къде е лягала до сега.
                            Но вече със зъбните колела си е игра......слагаш-не се затваря-сваляш,завърташ наляво или надясно,слагаш пак-затваря се,но има прекалено разстояние до конзолата.....и така,докато не уцелиш правилния "зъб".
                            колега, би ли пояснил:
                            точно затова питам къде трябва да седи пружината, под "къде е лягала досега" имаш впредвид червеното кръгче нали? защото като свалих пепелника не беше там
                            а за тези зъбни колела, как точно се регулират, гледам са капсуловани ако ги напъна така да не ги счупя, има ли тънкост някаква или последователност дясно/ляво???
                            благодаря
                            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
                            Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
                            Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              До колкото виждам от снимките,трябва да е в червеното кръгче.Ами трябва така да я закачиш,че да противодейства на капачето(да се стреми да го държи отворено).Зъбното колело което се върти(другото е рейка),има ход в двете посоки,обаче в един момент спира да се върти в обратната посока на която завърташ....точно този момент трябва да нацелиш при затворено положение да ти седи пепелника хем затворен,хем да е прилепнал хубаво и да е наравно с конзолата......
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment

                              Working...
                              X